تعمیر موتور تایمر ماشین لباسشویی زیرووات در دربند تهران
نوشته شده توسط : lg

تعمیر موتور تایمر ماشین لباسشویی زیرووات در دربند تهران

تکنسین نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شرکت توربو سرویس، موتور تایمر را مورد بررسی قرار می دهد و اتصالات آن را به خوبی چک می کند. این کار معمولا با مولتی متر انجام شده و به نقشه مدارها نیاز دارد. پس از چک نمودن و تعمیر موتور تایمر لباسشویی زیرووات ، فرایند تعمیرات وارد فاز بعدی خواهد شد.

بررسی سنسور کنترل سطح آب

یکی از ایراداتی که خرابی تایمر لباسشویی زیرووات به وجود می آورد، سرریز شدن آب است. سوئیچ یا سنسور کنترل آب، مسئول مستقیم این ایراد است. یک شلنگ کوچک به این قطعه متصل شده که اگر شل شده یا بیفتد، آب داخل وان ماشین لباسشویی زیرووات سرریز می کند. در این شرایط تعمیرکار چند سانت از سر شلنگ را جدا کرده و آن را با یک بست به سنسور وصل می کند. چنانچه خود سنسور کنترل سطح آب معیوب شده باشد، تکنسین آن را تعویض می کند تا تعمیر تایمر لباسشویی زیرووات به نحو احسن صورت گیرد.

تعمیر ماشین لباسشویی

چگونه تایمر ماشین لباسشویی زیرووات را عیب یابی کنیم؟

تا به اینجا با روند کلی تعمیر تایمر لباسشویی زیرووات در نمایندگی توربو سرویس آشنا شدید. یک نکته بسیار اساسی در تعمیرات این قطعه، عیب یابی تایمر است. زمانی شما تایمر را به درستی عیب یابی کرده باشید، تعمیر آن راحت تر خواهد. برای انجام این کار و بررسی خرابی تایمر، قبل از هر کاری ماشین را از برق جدا کنید. در مرحله بعد باید دستگیره‌های کنترل و پنل را بردارید تا به تایمر دسترسی پیدا کنید. زمانی که تایمر را پیدا کردید، اتصالات آن را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که قطعی در آنها وجود ندارد. اگر ولت متر یا اهم متر در اختیار دارید، می توانید برای عیب یابی تایمر ماشین لباسشویی تان از آن استفاده کنید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: